CAMPANII MEDICALE 2022. Sterilizări și tratamente în localități din România

Oricine poate organiza un eveniment (de exemplu, donarea zilei de naștere) pentru ca banii strânși să fie folosiți, integral, pentru o campanie de sterilizări în localitatea lui sau în orice localitate pe care o alege. 

Atenție: e nevoie ca, înainte să organizați pentru noi astfel de evenimente, să ne contactați: Sorana Suceava, ofițer de campanii - [email protected] Colega noastră vă va explica care sunt etapele organizării unei campanii, dacă putem veni în zona dumneavoastră, vă va întreba care e posibila implicare a comunității și a administrației locale ș.a.

Întotdeauna, vom adăuga la banii pe care îi strângeți aici, fondurile noastre, care provin din alte donații și de la finanțatori. Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru că aceste fonduri nu sunt niciodată suficiente. De exemplu: un finanțator străin ne oferă, de obicei, o sumă simbolică per sterilizare sau acoperă costul chirurgiei suplimentare (tumori, infecții etc). Nici un finanțator nu oferă, deocamdată, sume care să acopere costul integral al unei campanii, cost pe care l-am detaliat mai jos. 

Vă mulțumim pentru implicare, inițiativă și generozitate!

Vrei să fii fundraiser?
Vreau să susțin proiectul
Sumă:
4,834 RON
Donații:
43
Galantomi:
4

O campanie de sterilizări are costuri mari, pe care nu le putem duce singuri. Ce includ ele:

  • medicină veterinară propriu-zisă: chirurgie, consultații, tratamente;
  • instrumentar chirurgical, aparatură, materiale consumabile, substanțe, accesorii (cuști de internare, lăzi de transport, instrumente și substanțe de curățenie);
  • echipament medical: uniforme, bonete, încălțăminte;
  • transport (combustibil), masă și cazare pentru o echipă de 4-10 oameni: medici, asistenți, echipa de organizare, voluntari mediciniști și nonmediciniști;
  • materiale de promovare a campaniei (tipărituri - concepție, creație, producție) și documente ale procesului medical (fișe chirurgicale, formulare de anestezie, formulare de acord informat, etichete de internare);
  • timp de lucru pre- și postcampanie: planificare, organizare, monitorizare, raportare; comunicare internă și publică.
Vrei să fii fundraiser?
Vreau să susțin proiectul